Poradnik
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

1
Skontaktuj się
z nami
Zadzwoń do nas lub wyślij wiadomość e-mail.
Koniecznie podaj nr zamówienia, którego
dotyczy zgłoszenie.
2
Poinformujemy Cię
o kolejnych krokach
Możliwe, że będzie konieczne uzupełnienie
odpowiedniego formularza (zwrotu / reklamacji)
lub przesłanie zdjęć produktów.
3
Potrzebujemy 14 dni
W tym czasie rozwiążemy Twoją
reklamację lub zwrócimy Ci środki za zwracane
produkty.
Zwróć produkty
1. Masz prawo odstąpić od umowy w terminie do 30 dni od dnia złożenia zamówienia lub do 14 dni od odebrania przesyłki.
2. Zadzwoń do nas lub wyślij wiadomość e-mail i poinformuj nas o chęci dokonania zwrotu.
3. Podaj nr zamówienia, którego dotyczy zwrot.
4. Nie musisz podawać powodu zwrotu.
5. Zwróć produkty w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
6. Zapakuj starannie zwracany produkt, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Możesz skorzystać z naszej “Instrukcji przygotowania przesyłki do zwrotu”.
7. Zwracasz produkty na swój koszt
8. Do 14 dni od otrzymania produktów zwrócimy Ci pieniądze
Wskazówka:Przed odesłaniem produktów upewnij się, że możesz je zwrócić.Adres do zwrotu:Drogeria Gemini, Spedycja (Rampa 13), ul. Azymutalna 15, 80-298
Gdańsk
DokumentyFormularz odstąpienia od umowy - produkty drogeryjneInstrukcja przygotowania przesyłki do zwrotuJakich produktów nie możesz zwrócić?
1. Produktów leczniczych, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego i wyrobów medycznych kupionych w aptece.
Więcej informacji znajdziesz w linku:
https://www.gov.pl/web/gif/zwrot-lekow-do-apteki
2. Produktów z krótkim terminem ważności (jeżeli informacja o dacie ważności była widoczna na stronie).
3. Produktów z widocznymi śladami użytkowania.
4. Produktów użytku osobistego w otwartych opakowaniach.
Zgłoś reklamację
1. Gwarancja: zgodnie ze wskazanianiem producenta z karty gwarancyjnej.
2. Rękojmia: 2 lata od wydania produktu kupującemu.
3. W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji, zadzwoń do nas lub wyślij wiadomość e-mail.
4. Podaj nr zamówienia i przygotuj zdjęcia związane z reklamacją. Przyśpieszy to rozpatrzenie Twojej sprawy.
5. Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie w ciągu 14 dni od momentu wpłynięcia zgłoszenia.
Wskazówka:Zachowaj zareklamowane przez Ciebie produkty do czasu rozpatrzenia Twojej sprawy.Dokumenty:Formularz reklamacji - produkty drogeryjneCo podlega reklamacji?
1. Wszelkie wady zamówionego produktu.
2. Omyłkowo wysłane produkty.
3. Brak produktu w zamówieniu.
4. Uszkodzona paczka.

Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami

+48 58 600 80 88Koszt połączenia jest zgodny z cennikiem danego operatora.
pon. - pt.8:00 - 20:00
sob.8:00 - 16:00
Wskazówka:przygotuj numer zamówienia, dzięki temu szybciej odpowiemy na Twoje pytanie.
zwroty@gemini.plreklamacje@gemini.plZazwyczaj odpowiadamy na wiadomości w ciągu 1 - 2 dni roboczych.

Wskazówka:
Podaj numer zamówienia w tytule wiadomości, dzięki temu szybciej odpowiemy. Pytania odnośnie zamówień realizowanych przez Gemini Hutter sp.zo.o. (druga cyfra nr zamówienia to 3) prosimy przesyłać na adres: kontaktbok@gemini.pl

Zobacz odpowiedzi na najcześciej zadawane pytania

Zobacz
Dołącz do nas
Facebook logoInstagram logo
Pobierz aplikację Recepta Gemini
Rezerwuj wygodnie w aplikacji, odbieraj w pobliskich aptekach!
Google Play logo
Gemini
Regulaminy
Pomocne linki