Reklamacje i zwroty
1
Wybierz rodzaj zgłoszenia
Wybierz rodzaj zgłoszenia, którego dotyczy
Twoja sprawa.
Może to być reklamacja lub zwrot.
Twoja sprawa.
Może to być reklamacja lub zwrot.
2
Wypełnij formularz
W przypadku reklamacji - wystarczy, że
prześlesz formularz online.
Dla zwrotu wyślij do nas papierowy
formularz razem z produktami.
prześlesz formularz online.
Dla zwrotu wyślij do nas papierowy
formularz razem z produktami.
3
Potrzebujemy do 14 dni
W tym czasie rozwiążemy Twoją
reklamację lub zwrócimy Ci środki
za zwracane produkty.
reklamację lub zwrócimy Ci środki
za zwracane produkty.
Reklamacje
1. Gwarancja: zgodnie ze wskazaniem producenta z karty gwarancyjnej.
2. Rękojmia: 2 lata od wydania produktu kupującemu.
Zachowaj zareklamowane przez Ciebie produkty do czasu rozpatrzenia Twojej sprawy.
Zwroty
1. Masz prawo odstąpić od umowy w terminie do 30 dni od dnia złożenia zamówienia lub do 14 dni od odebrania przesyłki.
2. Zadzwoń do nas lub wyślij wiadomość e-mail i poinformuj nas o chęci dokonania zwrotu.
3. Podaj nr zamówienia, którego dotyczy zwrot.
4. Nie musisz podawać powodu zwrotu.
5. Zwróć produkty w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
6. Zapakuj starannie zwracany produkt, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Możesz skorzystać z naszej “Instrukcji przygotowania przesyłki do zwrotu”. Pamiętaj, aby dołączyć wypełniony formularz odstąpienia od umowy.
7. Zwracasz produkty na swój koszt.
8. Do 14 dni od otrzymania produktów zwrócimy Ci pieniądze.
Adres do zwrotu
Drogeria Gemini, Spedycja (Rampa 15), ul. Azymutalna 15, 80-298 GdańskPrzed odesłaniem produktów upewnij się, że możesz je zwrócić.
Jakich produktów nie możesz zwrócić?
1. Produktów leczniczych, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego i wyrobów medycznych kupionych w aptece.
Więcej informacji znajdziesz w linku:
https://www.gov.pl/web/gif/zwrot-lekow-do-apteki
Więcej informacji znajdziesz w linku:
https://www.gov.pl/web/gif/zwrot-lekow-do-apteki
2. Produktów z krótkim terminem ważności (jeżeli informacja o dacie ważności była widoczna na stronie).
3. Produktów z widocznymi śladami użytkowania.
4. Produktów użytku osobistego w otwartych opakowaniach.
Reklamacje
Zwroty
Najcześciej zadawane pytania
Biuro Obsługi Klienta
Podaj numer zamówienia, dzięki temu szybciej odpowiemy na Twoje pytanie.
Zadzwoń
pon. - pt.8:00 - 20:00
sob.8:00 - 16:00
Napisz
Pytania odnośnie zamówień realizowanych przez Gemini Hütter sp.zo.o. (druga cyfra nr zamówienia to 3) prosimy przesyłać na adres: kontaktbok@gemini.pl
Zadzwoń
Napisz
