Instrukcja składania zamówienia na telefonie
Instrukcja składania zamówienia na komputerze
Aktualnie nie możesz zmienić złożonego już zamówienia. Na Twoją prośbę pracownik Biura Obsługi Klienta może anulować zamówienie, a Ty możesz złożyć je ponownie.
W tym celu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 58 600 80 88 lub wyślij e-mail na adres kontakt@gemini.pl
Wskazówka: podaj numer zamówienia, dzięki temu sprzedawca szybciej odpowie na Twoją prośbę.
Jeżeli zamówienie zostało opłacone, otrzymasz zwrot środków w ciągu 3-5 dni roboczych. Zwrot nastąpi na konto bankowe, z którego opłacono zamówienie.
Nie możesz zmienić metody dostawy po złożeniu zamówienia. Na Twoją prośbę pracownik Biura Obsługi Klienta może anulować zamówienie, a Ty możesz złożyć je ponownie, wybierając inną metodę dostawy. Jeżeli Twoja paczka (zamówienie, które anulowano) wyruszyła już w drogę, nie odbieraj jej od kuriera.
Jeżeli zamówienie zostało opłacone, otrzymasz zwrot środków w ciągu 3-5 dni roboczych. Zwrot nastąpi na konto, z którego opłacono zamówienie.
Aktualny czas realizacji zamówień znajdziesz w zakładce dostawa.
Taka sytuacja może się zdarzyć jedynie w przypadku ostatnich sztuk produktów, gdy kilka osób w tym samym momencie zamówi ten sam produkt. Pracownik Biura Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą, aby Cię o tym poinformować.
Wysyłki realizowane są tylko na terenie Polski.
Zamówienie może odebrać każda osoba dorosła, która posiada kod odbioru.
Szczegółowe informacje o sposobach odbioru zamówień, kosztach dostawy oraz dostępnych punktach odbioru znajdziesz na stronie Dostawa
Odbiór zamówień w aptekach stacjonarnych pod marką Gemini nie jest możliwy.
Jeżeli chcesz zapłacić później lub rozłożyć kwotę Twojego zamówienia na raty, skorzystaj z metody płatności Twisto, dostępnej w serwisie PayU.
Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie www.twisto.pl
Płatność za pobraniem jest dostępna tylko dla dostawy kurierem DPD dla zamówień do łącznej wartości 1000 zł. Zazwyczaj kurierzy dysponują terminalem płatniczym.
Więcej informacji na temat płatności znajdziesz na stronie Płatności.
Do pakowania zamówień wykorzystywane są ekologiczne materiały takie jak kartony oraz papierowe taśmy, które podlegają recyklingowi. Dzięki temu niemal całkowicie zrezygnowano z plastiku.
Produkty wymagające dodatkowego zabezpieczenia chronione są przed uszkodzeniem za pomocą papieru z recyklingu. Jest on ekologiczną alternatywą dla folii bąbelkowej.
Płatność przelewem tradycyjnym jest możliwa z wykorzystaniem systemu PayU
Faktury dla produktów aptecznych i drogeryjnych generowane są osobno. Otrzymasz jedną fakturę, kiedy w jednym zamówieniu znajdą się tylko produkty drogeryjne lub tylko produkty apteczne.
Niezafiskalizowany koszyk zakupowy jest przechowywany przez 30 dni od ostatniej zmiany przez użytkownika niezalogowanego oraz 60 dni od ostatniej zmiany przez użytkownika zalogowanego.
Leki na receptę są wyłączone ze sprzedaży wysyłkowej. Mogą być sprzedawane tylko w aptekach stacjonarnych po okazaniu ważnej recepty.
Leki na receptę możesz zarezerwować w wybranej aptece stacjonarnej na stronie www.receptagemini.pl
Tak, cała oferta produktów dostępna jest od ręki w magazynie, z wyłączeniem produktów oznaczonych jako niedostępne.
Dostępność produktów w aptekach stacjonarnych sprawdzisz na www.receptagemini.pl
Ceny w aptekach stacjonarnych mogą różnić się od cen na stronie internetowej gemini.pl
Masz prawo do zwrotu produktów drogeryjnych.
Leki i wyroby medyczne wydane z apteki, w odniesieniu do obowiązującego Prawa farmaceutycznego, nie podlegają zwrotowi, a tym samym prawu odstąpienia od umowy. Pamiętaj jednak, że zwrotu możesz dokonać w przypadku, kiedy produkt został błędnie wydany lub posiada wadę.
Szczegółowe informacje na temat zwrotu zakupionych produktów znajdziesz na stronie Zwroty i reklamacje.
Na reklamacje, zgłaszane w ramach gwarancji producenta, obowiązuje czas przez niego wskazany. Na zgłoszenie reklamacji w ramach rękojmi masz 2 lata od momentu zakupu.
Szczegółowe informacje na temat obsługi procesu reklamacji znajdziesz na stronie Zwroty i reklamacje.
W ciągu 14 dni otrzymasz informację o statusie Twojej reklamacji.
Szczegółowe informacje na temat obsługi procesu reklamacji znajdziesz na stronie Zwroty i reklamacje.
Skontaktuj się jak najszybciej z Biurem Obsługi Klienta. Zrób zdjęcie przesyłki i/lub uszkodzonych produktów i wyślij je na adres e-mail reklamacje@gemini.pl.
O kolejnych krokach zostaniesz poinformowany po przyjęciu zgłoszenia reklamacji.
Szczegółowe informacje na temat obsługi procesu reklamacji znajdziesz na stronie Zwroty i reklamacje.
Masz prawo odstąpić od umowy w terminie do 30 dni od dnia złożenia zamówienia lub do 14 dni od odebrania przesyłki. Wyślij zgłoszenie na adres e-mail zwroty@gemini.pl.
Zwróć produkty w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Nie możesz zwrócić:
Szczegółowe informacje na temat obsługi procesu zwrotów znajdziesz na stronie Zwroty i reklamacje.
Zwracany produkt możesz dostarczyć osobiście do siedziby Gemini w Gdańsku. W celu uzgodnienia terminu oraz dokładnego miejsca zwrotu prosimy o wcześniejszy kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Dane kontaktowe znajdziesz w zakładce Kontakt