Kategorie
Najczęściej zadawane pytania
Najczęściej zadawane pytania dotyczące zamówienia

Jak złożyć zamówienie? Instrukcja krok po kroku

Czy mogę dokonać modyfikacji zamówienia - dodać lub usunąć produkt?

Jaki jest czas realizacji złożonego zamówienia?

Czy po potwierdzeniu i opłaceniu zamówienia może okazać się, że któryś z produktów jest niedostępny?

Wybrałem płatność za pośrednictwem systemu PayU. Niestety przy moim zamówieniu widnieje informacja “upłynął termin płatności”. Jak mogę opłacić zamówienie?

Czy apteka wystawia faktury z odroczonym terminem płatności (proforma)?

Czy można opłacić zamówienie "za pobraniem" kartą u kuriera?

Co zrobić, aby zmienić sposób dostawy?

W jaki sposób pakowane są produkty zakupione w Aptece?

Jak zapewniacie bezpieczeństwo transportu paczek w upalne dni?

Jak wysyłacie produkty wymagające przechowywania w lodówce?

Czy wysyłacie zamówienia za granicę?

Kto może odebrać zamówienie z odbiorem osobistym?

Czy złożone zamówienie można odebrać w aptece stacjonarnej w innym mieście?

Nie znalazłeś odpowiedzi?
Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
SKONTAKTUJ SIĘ
  • Apteka Gemini

    gemini.pl

    Dodaj do ekranu głównego