Najczęściej zadawane pytania dotyczące zamówienia
Jak złożyć zamówienie? Instrukcja krok po kroku
Czy mogę dokonać modyfikacji zamówienia - dodać lub usunąć produkt?
W celu złożenia dyspozycji anulowania zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 58 600 80 88 bądź mogą Państwo przesłać wiadomość e-mail na adres: kontakt@gemini.pl w tytule podając numer zamówienia.
Jaki jest czas realizacji złożonego zamówienia?
Czy po potwierdzeniu i opłaceniu zamówienia może okazać się, że któryś z produktów jest niedostępny?
Wybrałem płatność za pośrednictwem systemu PayU. Niestety przy moim zamówieniu widnieje informacja “upłynął termin płatności”. Jak mogę opłacić zamówienie?
Czy apteka wystawia faktury z odroczonym terminem płatności (proforma)?
Czy można opłacić zamówienie "za pobraniem" kartą u kuriera?
Więcej informacji na temat możliwych form płatności znajdą Państwo na stronie: gemini.pl/info/platnosci.
Co zrobić, aby zmienić sposób dostawy?
W jaki sposób pakowane są produkty zakupione w Aptece?
W przypadku odbiorów osobistych również podjęliśmy kroki zmierzające w stronę ochrony środowiska. Naszym Klientom oferujemy biodegradowalne i kompostowalne siatki z granulatu kukurydzianego. Pakujemy w nie także zakupy dokonane w aptekach stacjonarnych.
Jak zapewniacie bezpieczeństwo transportu paczek w upalne dni?
- Magazyn naszej apteki jest klimatyzowany, a produkty termolabilne znajdują się w lodówkach z kontrolowaną temperaturą przechowywania i dołączane do paczek tuż przed wysyłką.
- Firmy kurierskie zabierają paczki głównie w nocy, a zamówienia, które są odbierane w dzień, podróżują podstawionymi specjalnie dla nas autami z termoizolacją i kontrolą temperatury.
- Oferujemy również dostawę za pośrednictwem Poltraf – specjalistycznej firmy dedykowanej do transportu leków i w upalne dni sugerujemy wybór tego środka transportu.
Jak wysyłacie produkty wymagające przechowywania w lodówce?
Czy wysyłacie zamówienia za granicę?
Kto może odebrać zamówienie z odbiorem osobistym?
Szczegółowe informacje o sposobach odbioru zamówień, kosztach dostawy oraz dostępnych punktach odbioru znajdą Państwo na stronie: gemini.pl/info/dostawa.
Czy złożone zamówienie można odebrać w aptece stacjonarnej w innym mieście?
Najczęściej zadawane pytania dotyczące oferty i ceny
Czy wszystkie produkty, które są na Państwa stronie internetowej są dostępne na Państwa magazynie?
Czy w aptekach stacjonarnych Gemini dostanę te same produkty w tych samych cenach?
W jaki sposób mogę uzyskać informację na temat dostępności produktu w wybranej aptece stacjonarnej oraz godzin jej otwarcie?
Czy mogę otrzymać informacji odnośnie cen w aptekach stacjonarnych?
Informacje na temat pozostałych produktów mogą Państwo uzyskać poprzez kontakt z wybraną apteką stacjonarną.
Czy w aptece internetowej mogę zamówić lek na receptę?
Jak mogę wybrać odpowiedni wzór lub kolor produktu, który chcę zamówić?
Czy Apteka oferuje dodatkowe rabaty lub karty stałego klienta?
Najczęściej zadawane pytania dotyczące reklamacji i zwrotów
Czy wszystkie produkty zakupione w aptece podlegają zwrotowi?
Szczegółowe informacje na temat możliwości i sposobu zwrotu zakupionych produktów znajdą Państwo na stronie: gemini.pl/info/odstapienie-od-umowy.
Jaki jest czas na zgłoszenie reklamacji?
Szczegółowe informacje na temat obsługi procesu reklamacyjnego znajdą Państwo na stronie: gemini.pl/info/reklamacje.
Jak długo trwa rozpatrzenie reklamacji?
Szczegółowe informacje na temat obsługi procesu reklamacyjnego znajdą Państwo na stronie: gemini.pl/info/reklamacje.
Otrzymałem uszkodzoną paczkę. Co mam zrobić?
Szczegółowe informacje na temat obsługi procesu reklamacyjnego znajdą Państwo na stronie: gemini.pl/info/reklamacje.
Chcę skorzystać z prawa odstąpienia od umowy. Kiedy mogę to zgłosić do Apteki?
Szczegółowe informacje na temat możliwości i sposobu zwrotu zakupionych produktów znajdą Państwo na stronie: gemini.pl/info/odstapienie-od-umowy.