Poradnik
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

1
Skontaktuj się
z nami
Zadzwoń do nas lub wyślij wiadomość e-mail.
Koniecznie podaj nr zamówienia, którego
dotyczy zgłoszenie.
2
Poinformujemy Cię
o kolejnych krokach
Możliwe, że będzie konieczne uzupełnienie
odpowiedniego formularza (zwrotu / reklamacji)
lub przesłanie zdjęć produktów.
3
Potrzebujemy 14 dni
W tym czasie rozwiążemy Twoją
reklamację lub zwrócimy Ci środki za zwracane
produkty.
Zwróć produkty
1. Masz prawo odstąpić od umowy w terminie do 30 dni od dnia złożenia zamówienia lub do 14 dni od odebrania przesyłki.
2. Zadzwoń do nas lub wyślij wiadomość e-mail i poinformuj nas o chęci dokonania zwrotu.
3. Podaj nr zamówienia, którego dotyczy zwrot.
4. Nie musisz podawać powodu zwrotu.
5. Zwróć produkty w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
6. Zapakuj starannie zwracany produkt, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Możesz skorzystać z naszej “Instrukcji przygotowania przesyłki do zwrotu”. Pamiętaj, aby dołączyć wypełniony formularz odstąpienia od umowy.
7. Zwracasz produkty na swój koszt.
8. Do 14 dni od otrzymania produktów zwrócimy Ci pieniądze.
Wskazówka:Przed odesłaniem produktów upewnij się, że możesz je zwrócić.Adres do zwrotu:Drogeria Gemini, Spedycja (Rampa 13), ul. Azymutalna 15, 80-298
Gdańsk
DokumentyFormularz odstąpienia od umowy - produkty drogeryjneInstrukcja przygotowania przesyłki do zwrotuJakich produktów nie możesz zwrócić?
1. Produktów leczniczych, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego i wyrobów medycznych kupionych w aptece.
Więcej informacji znajdziesz w linku:
https://www.gov.pl/web/gif/zwrot-lekow-do-apteki
2. Produktów z krótkim terminem ważności (jeżeli informacja o dacie ważności była widoczna na stronie).
3. Produktów z widocznymi śladami użytkowania.
4. Produktów użytku osobistego w otwartych opakowaniach.
Zgłoś reklamację
1. Gwarancja: zgodnie ze wskazanianiem producenta z karty gwarancyjnej.
2. Rękojmia: 2 lata od wydania produktu kupującemu.
3. W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji, zadzwoń do nas lub wyślij wiadomość e-mail.
4. Podaj nr zamówienia i przygotuj zdjęcia związane z reklamacją. Przyśpieszy to rozpatrzenie Twojej sprawy.
5. Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie w ciągu 14 dni od momentu wpłynięcia zgłoszenia.
Wskazówka:Zachowaj zareklamowane przez Ciebie produkty do czasu rozpatrzenia Twojej sprawy.Dokumenty:Formularz reklamacji - produkty drogeryjneCo podlega reklamacji?
1. Wszelkie wady zamówionego produktu.
2. Omyłkowo wysłane produkty.
3. Brak produktu w zamówieniu.
4. Uszkodzona paczka.

Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami

+48 58 600 80 88Koszt połączenia jest zgodny z cennikiem danego operatora.
pon. - pt.8:00 - 20:00
sob.8:00 - 16:00
Wskazówka:przygotuj numer zamówienia, dzięki temu szybciej odpowiemy na Twoje pytanie.
zwroty@gemini.plreklamacje@gemini.plZazwyczaj odpowiadamy na wiadomości w ciągu 1 - 2 dni roboczych.

Wskazówka:
Podaj numer zamówienia w tytule wiadomości, dzięki temu szybciej odpowiemy. Pytania odnośnie zamówień realizowanych przez Gemini Hutter sp.zo.o. (druga cyfra nr zamówienia to 3) prosimy przesyłać na adres: kontaktbok@gemini.pl

Zobacz odpowiedzi na najcześciej zadawane pytania

Zobacz