Zwróć produkty1. Masz prawo odstąpić od umowy w terminie do 30 dni od dnia złożenia zamówienia lub do 14 dni od odebrania przesyłki.
2. Zadzwoń do nas lub wyślij wiadomość e-mail i poinformuj nas o chęci dokonania zwrotu.
3. Podaj nr zamówienia, którego dotyczy zwrot.
4. Nie musisz podawać powodu zwrotu.
5. Zwróć produkty w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
6. Zapakuj starannie zwracany produkt, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Możesz skorzystać z naszej “Instrukcji przygotowania przesyłki do zwrotu”.
7. Zwracasz produkty na swój koszt.
8. Do 14 dni od otrzymania produktów zwrócimy Ci pieniądze.
Wskazówka:Przed odesłaniem produktów upewnij się, że możesz je zwrócić.Adres do zwrotu:Drogeria Gemini, Spedycja (Rampa 13), ul. Azymutalna 15, 80-298
GdańskDokumentyFormularz odstąpienia od umowy - produkty drogeryjneInstrukcja przygotowania przesyłki do zwrotuJakich produktów nie możesz zwrócić?1. Produktów leczniczych, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego i wyrobów medycznych kupionych w aptece.
Więcej informacji znajdziesz w linku:
https://www.gov.pl/web/gif/zwrot-lekow-do-apteki2. Produktów z krótkim terminem ważności (jeżeli informacja o dacie ważności była widoczna na stronie).
3. Produktów z widocznymi śladami użytkowania.
4. Produktów użytku osobistego w otwartych opakowaniach.
Zgłoś reklamację1. Gwarancja: zgodnie ze wskazanianiem producenta z karty gwarancyjnej.
2. Rękojmia: 2 lata od wydania produktu kupującemu.
3. W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji, zadzwoń do nas lub wyślij wiadomość e-mail.
4. Podaj nr zamówienia i przygotuj zdjęcia związane z reklamacją. Przyśpieszy to rozpatrzenie Twojej sprawy.
5. Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie w ciągu 14 dni od momentu wpłynięcia zgłoszenia.
Wskazówka:Zachowaj zareklamowane przez Ciebie produkty do czasu rozpatrzenia Twojej sprawy.Dokumenty:Formularz reklamacji - produkty drogeryjneCo podlega reklamacji?1. Wszelkie wady zamówionego produktu.
2. Omyłkowo wysłane produkty.
3. Brak produktu w zamówieniu.
4. Uszkodzona paczka.