Poradnik
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

1
Wybierz
rodzaj zgłoszenia
Wybierz rodzaj zgłoszenia
(zwrot lub reklamacja)i wypełnij
odpowiedni formularz.
2
Wypełnij i wyślij
formularz z produktami
Wypełnij odpowiedni formularz i wyślij go do nas razem z produktami. Pamiętaj o starannym zapakowaniu produktów.
3
Skontaktujemy się
z Tobą
Gdy tylko otrzymamy Twoje zgłoszenie skontaktujemy się z Tobą i poinformujemy o kolejnych krokach.
Zwróć produkty
1. Masz prawo odstąpić od umowy w terminie do 30 dni od dnia złożenia zamówienia lub do 14 dni od odebrania przesyłki.
2. Zwróć produkty w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
3. Bez podania przyczyny zwrotu
4. Zwracasz produkty na swój koszt
5. Do 14 dni od otrzymania produktów zwrócimy Ci pieniądze
Wskazówka: Przed odesłaniem produktów upewnij się, że możesz je zwrócić Adres do zwrotu: Drogeria Gemini,Spedycja (Rampa 13) ul. Azymutalna 15, 80-298 Gdańsk
Dokumenty Formularz odstąpienia od umowy - produkty drogeryjne Instrukcja przygotowania przesyłki do zwrotu Jakich produktów nie możesz zwrócić?
1. Produktów leczniczych, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego i wyrobów medycznych kupionych w aptece.
Więcej informacji znajdziesz w linku:
https://www.gov.pl/web/gif/zwrot-lekow-do-apteki
2. Produktów z krótkim terminem ważności (jeżeli informacja o dacie ważności była widoczna na stronie)
3. Produktów z widocznymi śladami użytkowania
4. Produktów użytku osobistego w otwartych opakowaniach
Zgłoś reklamację
1. Gwarancja: zgodnie ze wskazanianiem producenta z karty gwarancyjnej.
2. Rekojmia: 2 lata od wydania produktu kupującemu.
3. Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie w ciągu 14 dni od momentu wpłynięcia zgłoszenia.
4. Dołącz zdjęcia związane z reklamacją. Przyśpieszy to rozpatrzenie Twojej sprawy.
Wskazówka: Zachowaj zareklamowane przez Ciebie produkty do czasu rozpatrzenia Twojej sprawy. Co podlega reklamacji?
1. Wszelkie wady zamówionego produktu
2. Omyłkowo wysłane produkty
3. Brak produktu w zamówieniu
4. Uszkodzona paczka

Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami

+48 58 600 80 88 Koszt połączenia jest zgodny z cennikiem danego operatora.
pon. - pt. 8:00 - 20:00
sob. 8:00 - 16:00
Wskazówka: przygotuj numer zamówienia, dzięki temu szybciej odpowiemy na Twoje pytanie.
zwroty@gemini.pl reklamacje@gemini.pl Zazwyczaj odpowiadamy na wiadomości w ciągu 1 - 2 dni roboczych.

Wskazówka:
Podaj numer zamowienia w tytule wiadomości,dzięki temu szybciej odpowiemy. Pytania odnośnie zamówień realizowanych przez Gemini Hütter sp.zo.o. (druga cyfra nr zamówienia to 3) prosimy przesyłać na adres: kontaktbok@gemini.pl

Zobacz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Zobacz
Dołącz do nas
Facebook logo Instagram logo
Pobierz aplikację Recepta Gemini
Rezerwuj wygodnie w aplikacji, odbieraj w pobliskich aptekach!
Google Play logo
Gemini
Regulaminy
Pomocne linki