Poradnik
Pfizer

PFIZER

Znalezione produkty : 3
Pozycjonowanie produktów
Zasady pozycjonowania produktów

Wyniki wyszukiwania prezentowane są w oparciu o wiele kryteriów, z których każde ma inną wagę. Najistotniejsze to: kategoria produktu, producent, marka oraz nazwa produktu. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w szczegółach.

Sortowanie
Polocard 150 mg, 60 tabletek dojelitowych - miniaturka zdjęcia produktu
Produkt apteczny
Polocard 150 mg, 60 tabletek dojelitowych
25,39 zł
Polocard 75 mg, 30 tabletek dojelitowych - miniaturka zdjęcia produktu
Produkt apteczny
Polocard 75 mg, 30 tabletek dojelitowych
10,29 zł
Polocard, 75 mg, 60 tabletek dojelitowych - miniaturka zdjęcia produktu
Top
Produkt apteczny
Polocard, 75 mg, 60 tabletek dojelitowych
13,79 zł
1 - 3 z 3 produktów

Szeroka gama nowoczesnych farmaceutyków

Choroby układu sercowo-naczyniowego, zaburzenia trawienia, ból o różnej etiologii, a także uciążliwe symptomy reakcji alergicznych – to główne dolegliwości, w których zwalczaniu doskonale sprawdzają się wysokiej jakości farmaceutyki znajdujące się w asortymencie firmy PFIZER. Poza szeroką gamą wyrobów leczniczych marka proponuje także starannie opracowane suplementy diety, stanowiące kompletne zestawy witamin i minerałów przyczyniających się do prawidłowego funkcjonowania organizmu każdego dnia. Obok produktów z cynkiem, magnezem, selenem czy witaminami z grupy B, można znaleźć preparaty, których formuły zostały wzbogacone luteiną, składnikiem odżywczym mającym duże znaczenie dla zdrowych oczu.

Pfizer

Zaliczana jest do największych firm farmaceutycznych na świecie. Powstała w 1958 roku na polskim rynku jako część organizacji państwowej, która zrzeszała producentów różnych narodowości. Na początku miała strukturę jednoosobową (Doradca Medyczny), a jej funkcjonowanie opierało się na działalności informacyjnej skierowanej do szpitali.

Historia firmy

Oprócz tego w tym czasie firma dostarczała leki na receptę i antybiotyki do państwowych kanałów dystrybucyjnych. Z kolei dla klientów indywidualnych dostępne były takie preparaty jak Visine czy Ben Gay.

Od 1976 r. zaczęła działać na polskim rynku pod nazwą Pfizer Corporation, zatrudniając już 10 osób. Równocześnie powstawały jednoosobowe komórki odpowiedzialne za różne działy np. medyczny, weterynaryjny czy marketing. Ważną datą stał się rok 2000, kiedy to doszło do przejęcia przez Pfizer marki Wagner Lambert. Oprócz tego firma zmieniła nazwę na Pfizer Polska i wydzieliła się jej część Parke-Davis. Prężnie się rozwija, produkuje leki, których ma już 90 zarejestrowanych, oraz prowadzi działalność informacyjną i przeprowadza badania kliniczne. W swoich szeregach zatrudnia 380 osób, co jest już sporym osiągnięciem w porównaniu do lat ubiegłych.

Kolejne sukcesy

W 2003 r. Pfizer łączy się z firmą Pharmacia i wchodzi do czołówki najprężniej rozwijających się firm farmaceutycznych na rynku. Jest to wynik m.in. prowadzonych badań klinicznych na szeroką skalę i sporych funduszy przeznaczonych na tę działalność. Co więcej, marka słynie też z odkrywania innowacyjnych leków.

W 2005r. powstaje Pfizer Trading, spółka odpowiedzialna za działalność handlową w strukturach marki. Z kolei w 2008 roku firma przystępuje do Kodeksu Dobrych Praktyk Przemysłu Farmaceutycznego wraz z innymi przedstawicielami członków wiodącego związku farmaceutycznego INFARMA. Rok później dochodzi do globalnego połączenia firmy Pfizer z Wyeth, dzięki czemu powstaje przedsiębiorstwo odznaczające się szerokim spektrum działania na obszarach terapeutycznych i produkcją nowych leków.

W 2012 r. spółka otrzymuje nagrodę Prix Galien dla PRENEVAR13 w kategorii „Innowacyjna szczepionka”, natomiast w 2014 r. Pfizer podpisuje wraz z członkami Stowarzyszenia EPFIA tzw. Kodeks Przejrzystości, będący dokumentem określającym zasady publicznego udostępniania informacji dotyczących współpracę z organizacjami ochrony zdrowia oraz przedstawicielami zawodów medycznych.

Pfizer – wartości firmy

Spółka Pfizer w swojej działalności jest mocno ukierunkowana na klienta wewnętrznego i zewnętrznego. Stara się prowadzić swoje praktyki biznesowe i całą swoją politykę w taki sposób, aby obie strony transakcji były zadowolone. Kieruje się etyką i szacunkiem dla człowieka a miejsca, w których działa (także społeczności lokalne), mają być przyjazne dla ludzi, którzy tam mieszkają i pracują. Pfizer stawia na innowacyjność, która ma być kluczem do poprawy stanu zdrowia i wyznacznikiem sukcesu marki. Zatrudnieni pracownicy odznaczają się wysoką motywacją do działania i współpracują ze sobą, dążąc do osiągania wspólnych celów. Dzięki takim działaniom Pfizer jest uznaną marką na świecie, co ma swoje odzwierciedlenie w wielu nagrodach, jakimi zostaje uhonorowana. Wśród nich można wyróżnić m.in. wyróżnienie godłem „Friendly Workplace 2018” czy „Diamentem CSR”. Odznaczona jest również tytułami np. „Przyjaciela Polskiej kardiologii”. To tylko mała część z wielu osiągnięć marki na rynku farmaceutycznym w przeciągu ostatnich kilku lat.

Leki Pfizer – w czym się specjalizuje

Pfizer to przede wszystkim produkty stosowane w ginekologii, urologii, neurologii, endokrynologii, kardiologii, pulmonologii i reumatologii. Dostarcza też wielu odbiorcom dermokosmetyki do twarzy. Wśród leków sygnowanych logo marki Pfizer można znaleźć m.in. popularny Polocard wskazany w profilaktyce chorób układu krążenia, Baldician stosowany przy zaburzeniach snu czy witaminy Centrum przeznaczone dla określonych grup odbiorców. Asortyment produktów marki jest bardzo duży.

Pfizer - szczepionka na koronawirusa

Ostatni czas dla nas jest bardzo trudny, ze względu na chorobę, która ogarnęła praktycznie cały świat. Ciągle trwają pracę nad tym, żeby pomóc ludziom w powrocie do normalnego życia w pełnym zdrowiu. Naprzeciw tym wyzwaniom wyszedł właśnie producent Pfizer. Jego działania polegały na tym, aby stworzyć szczepionkę na koronawirusa, która będzie nas chroniła od zachorowania. Czas tego przedsięwzięcia był ważnym czynnikiem. Na wirusa, zwanym potocznie koronawirus, szczepionka musiała powstać bardzo szybko. Dlatego też praca i wymyślenie odpowiedniego produktu, musiało przebiegać bardzo sprawnie. Po miesiącach badań producent przedstawił światu swój produkt, którym jest szczepionka na COVID. Aby to uczynić, producent Pfizer przeznaczył bardzo duże środki finansowe na sprzęt, dzięki któremu mógł wyprodukować tak wielkie nakłady rekomendowanego produktu. Szczepionka na koronawirus jest już dostępna i sprzedawana przez producenta. Dzięki takiej postawie jak przyspieszenie badań i możliwość wprowadzenia na koronawirus szczepionki możemy korzystać z dobrodziejstw współczesnej medycyny.