



Bandi 4Men Care, krem do twarzy, nawilżająco-kojący, dla mężczyzn, 50 ml
Spis treści
Opis produktu
Krem nawilżająco-kojący z technologią 360⁰ Bandi 4Men Care to kompleksowa pielęgnacja męskiej cery. Kosmetyk nawilża i łagodzi skórę, dzięki temu nadaje się również do stosowania jako balsam po goleniu. Krem nie pozostawia tłustego filmu, a nawilżający kwas hialuronowy, łagodzący awentramid oraz regenerujące komórki drożdży, przywracają cerze bardziej wypoczęty, zadbany wygląd.
Dlaczego warto wybrać krem nawilżająco-kojący Bandi 4Men Care?
- nawilża skórę twarzy,
- poprawia koloryt, przywraca skórze zdrowy, zadbany wygląd,
- redukuje przesuszenie i szorstkość naskórka,
- do stosowania także jako kojący balsam po goleniu,
- zmniejsza podrażnienia, w tym zaczerwienienie, uczucie swędzenia i napięcia skóry,
- testowany dermatologicznie.
Twoja skóra potrzebuje natychmiastowego ukojenia i nawilżenia? Krem od Bandi 4Men Care jest na to odpowiedzią!
Zastosowanie
Pielęgnacja męskiej skóry w każdym wieku.
Sposób użycia
- Stosuj codziennie rano i wieczorem na skórę twarzy i/lub jako kojący balsam po goleniu.
- Omijaj okolice oczu.
Składniki (INCI)
Aqua/Water, C13-15 Alkane, Glycerin, Shea Butter Ethyl Esters, Pentaerythrityl Distearate, Cetearyl Alcohol, Panthenol, Stearic Acid, Hydroxyphenyl Propamidobenzoic Acid, Saccharomyces Lysate Extract, Hyaluronic Acid, Squalane, Lactobacillus Ferment, Allantoin, Ascorbyl Palmitate, Lecithin, Ethylhexylglycerin, Sodium Stearoyl Glutamate, Pentylene Glycol, Butylene Glycol, Sodium Acrylates Copolymer, Sodium Polyacrylate, Parfum/Fragrance, Phenoxyethanol, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.
Dodatkowe informacje
Nie stosuj w przypadku nadwrażliwości na którykolwiek ze składników preparatu.
Producent
BANDI Cosmetics Sp. z o.o.
ul. Warszawska 7
05-152 Czosnów
bok@bandi.pl
Cechy produktu
Informacja o sprzedającym
kontakt@gemini.pl
tel. + 48 58 782 22 22
Sprzedający zobowiązuje się do oferowania wyłącznie produktów lub usług zgodnych z mającymi zastosowanie przepisami prawa Unii.


















