Historia marki produktowej Bella sięga roku 1951 i łączy się z historią Toruńskich Zakładów Materiałów Opatrunkowych, które na początku produkowały zaopatrzenie dla wojska i górnictwa. Po roku 1956 rozszerzono ofertę o pierwsze materiały higieniczne kierowane do kobiet. Początkowo jednak podpaski oznaczano inną marką, również przypominającą nam język włoski – „Donna”, dopiero w latach 80 XX wieku produkty zaczęto sygnować znaną nam nazwą – Bella. Słowo to zapożyczone z języka włoskiego oznacza „piękna”. Stale zmieniający się styl życia motywował markę do wdrażania nowoczesnych technologii i dzięki temu osiągnęła ona ogromny sukces nie tylko na polskim rynku, ale także na rynkach Środkowo-Wschodniej Europy, a wkrótce – Europy Zachodniej oraz Azji.
Dzisiaj pod marką Bella znajdziemy szeroki wachlarz produktów do codziennej pielęgnacji. Znamienna dla marki jest produkcja wyrobów higienicznych przeznaczonych dla dziewcząt i kobiet, wśród których najpopularniejsze są podpaski, wkładki higieniczne, tampony, a dodatkowo - kosmetyki do higieny intymnej, waciki, produkty higieniczne przeznaczone dla dzieci (pod osobną marką Bella Happy). Rozwój to słowo, które bardzo mocno definiuje firmę. Odpowiadając na panujące trendy, powstał portal internetowy oraz aplikacje ściśle związane z obszarem produktowym, w jakim obraca się Bella. Dzisiaj pod tą marką kryją się nie tylko podpaski, waciki i pieluszki, ale też rozbudowana baza wiedzy związanej z kobiecością, macierzyństwem i dojrzewaniem. Bella sygnuje również aplikacje, z których korzystają tysiące użytkowniczek smartfonów – między innymi kalendarzyk menstruacyjny, kalkulator owulacji, kalkulator menstruacji, osobisty dziennik ciąży. Jednocześnie marka tworzy społeczność wokół swojej działalności, pozostając w stałym kontakcie ze swoimi klientkami tak, aby móc jeszcze bardziej odpowiadać na ich potrzeby, udoskonalając swoje produkty czy poszerzając asortyment.
Bella wciąż ewoluuje, pozostając jednak utożsamiana z pewnością, komfortem i bezpieczeństwem. Marka zmienia się dynamicznie, w rytmie zmian jakie zachodzą w świecie nowoczesnych kobiet, respektując ich gusta, potrzeby i styl życia. Patrząc na firmę z perspektywy lat można śmiało stwierdzić, że odniosła ona sukces, który był możliwy dzięki dbałości o najwyższą jakość produktów, wychodzenie naprzeciw potrzebom klientów oraz otwartość na nowoczesne rozwiązania technologiczne.